LÄSKIT MUTSIT

Todenmukaisia kirjoituksia perhe-elämästä ja äitiydestä

maanantai 4. toukokuuta 2015

Seunalan Anna oli huono äiti vaikka olikin hentoinen
Lähettänyt Anonyymi klo 2.14 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Onpa hyvä blogi
Lähettänyt Anonyymi klo 2.09 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Uudemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Blogiarkisto

  • ▼  2015 (2)
    • ▼  toukokuuta (2)
      • Seunalan Anna oli huono äiti vaikka olikin hentoinen
      • Onpa hyvä blogi

Tietoja blogista

Anonyymi
Jos raskaana nainen on kauneimmillaan ja äitinä onnellisimmillaan, miksi masentuneisuus ja kyllästyneisyys vaivaavat monia äitejä? Koska kukaan ei koskaan myönnä, että äitiys ja perhe-elämä vituttaa, pitää jonkun siitä kertoa. Läskit mutsit- blogi käsittelee nimensä mukaisesti elämänsä ja usein vartalonsakin äitiydelle menettäneitä naisia, perhe-elämän epäonnea ja kaunistelematta kaikkea, mikä näihin asioihin liittyy. Koska tekstitkin käsittelevät usein vittuuntumista, saa näistä teksteistä reiluuden nimissä vapaasti ärsyyntyä, vittuuntua, hermostua ja suivaantua. Tunteensa ja mielipiteensä voi ilmaista joko kommenteissa tai ottamalla yhteyttä: laskitmutsit@hotmail.com
Tarkastele profiilia
Teema: Yksinkertainen. Teeman kuvien tekijä: merrymoonmary. Sisällön tarjoaa Blogger.